GRANIT Shop System -Pět tipů pro efektivní a úspěšný design prodejních místností

Při sestavování vlastních prodejních místností je třeba zvážit několik věcí. Jaké zboží se kde nejlépe prezentuje? Jak by měly být jednotlivé prodejní moduly uspořádány? Jak předvádím své produkty?

1. Postavte svou nabídku do správného světlo

Zajistěte ve svých prodejnách správné osvětlení. Použitím světelných pásů a stropních podhledů ve stropě můžete vytvořit efektivní a přátelské základní osvětlení. Kromě toho můžete vytvořit příjemnou a soukromou atmosféru s nepřímým světlem, například osvětlením stěn nebo zavěšením světla nad prodejními stoly a stojany. Současně má smysl selektivně nastavovat akcenty. Jednotlivé produkty, stejně jako hlavní nabídky a nabídky s cíleným osvětlením, lze zvýraznit samostatně pomocí jednotlivých míst.

 

2. Méně je (téměř vždy) více

Navrhněte své prodejny podle hesla „kvalita namísto množství“. Přesvědčte své zákazníky přehledným výběrem vybraného sortimentu. Méně je zde více. Ujistěte se však také, že akční oblasti jsou vytvářeny ve zvláštních bodech. Ty povzbuzují zákazníky k spontánním nákupům a ukazují, že máte atraktivní nabídky. Dejte svým zákazníkům svobodu, kterou potřebují, aby se pohybovali a zajistili uvolněné nakupování.

 

3. Pořadí a struktura

Vytvořte jasnou strukturu produktů, uspořádejte své články podle skupin produktů a označte své nabídky. Zajistěte, aby produkt vyzdvihl atraktivní prostor na polici a zajistil jejich správné umístění. Trvalé umístění zboží na stejném místě, jasné názvy produktů a jasné informace o cenách umožňují stálým i novým zákazníkům rychlou a snadnou orientaci ve vašich prodejních prostorách.

4. Vždy aktuální

Včas zapojte nové produkty od společnosti GRANIT a dalších výrobců ve vašem sortimentu a přesvědčte své zákazníky, že jsou aktuální. Spolehněte se na vyvážený mix populárních klasik a inovativních novinek ve vašem produktovém portfoliu. Vyrovnejte svůj sortiment zboží podle sezónních potřeb svých zákazníků.

 

Také se ujistěte, že regály jsou pravidelně doplňovány, vyhýbejte se prázdným regálům a volným prostorům - co není na regálech, vaši zákazníci si také nemohou koupit.

 

5. Zvýrazněte Highlights

Vytvořte dostatek volného místa pro zvláště skvělé produkty, tím že je zvýrazníte. Zajistěte, aby vaši zákazníci byli zvědaví na nové produkty a vytvářejte nákupní podněty umístěním nového zboží do promyšlené a přitažlivé formy.

 

K zvýraznění nových položek použijte nástroje, jako je modul kampaně GRANIT nebo další vybavení prodejen od společnosti GRANIT. Pracujte s jasným štítkem a cíleným osvětlením, abyste mohli efektivně představit novinky a nabídky produktů, efektivně nastavit prodejní impulzy a zvýšit svůj prodej.

Mohlo by vás také zajímat:

GRANIT Shop System

Více informací

GRANIT Scan 2 Order

Více informací

Tisk obchodních a skladových štítků

Více informací