Kvalita & služby

Nejvyšší standardy kvality;
důvěra je dobrá, kontrola je lepší

Kontrola kvality je u nás důležitým stavebním kamenem pro udržení konstantní úrovně kvality.
8 pracovníků se v našem středisku pro kontrolu kvality stará o standardní kvalitu produktů, aby mohli naši zákazníci nabízet prvotřídní opravárenské služby.
V několikastupňovém procesu spolupracujeme s nezávislými institucemi pro kontrolu kvality: od výběru dodavatelů po testování standardů kvality produkce výrobců a jednotlivých dodávek.
Vědecké testování vlastností materiálů, složení, tvrdosti a opotřebitelnosti nám dodávají jistotu, že našim produktům můžete věřit a my dokážeme dostát svým slibům.

Dodání do druhého dne

Skladování zboží váže kapitál. S trvale rostoucím portfoliem značek je pouze centrální koncentrace skladovací kapacity ekonomicky smysluplná.
Skladovací plocha 51 200 metrů čtverečních dělá z našeho logistického centra největší centrální sklad náhradních dílů v branži v Evropě.
Neustále držíme skladem 150 000 položek a denně odešleme průměrně 5 500 objednávek. Naše vyskladňovací kvóta dosahuje 96 %.

Moderní standard velkoobchodu vyžaduje sofistikovaný logistický koncept. Moderní skladovací technologie, výkonná přepravní technika a IT systémy jdou ruku v ruce se strategií orientace na zákazníka. Zkušení logističtí partneři zajišťují spolehlivé a včasné doručení.

Skladové položky jsou vyskladňovány v den objednání. Dodání do druhého dne u malých balení. Využití noční expedice. Díky komplexnímu systému Track & Trace je na webshopu GRANIT vždy zobrazen aktuální stav objednávky a odeslání.

Zadejte prosím email